Stay classy San Diego!

Ska man ge det ett försök igen då? Det steg väl mig lite väl över huvudet förra gången då jag skulle försöka posta 3-5 intressanta inlägg om mitt liv per dag och jag insåg jag rätt snabbt att det ibland var svårt att få ihop ett.
Tänkte ta det lite lugnare denna gång och rikta in mig på något jag är rätt intresserad av och tror en del andra också är det nämligen något så "nördigt" som mode.

Nu är inte jag någon Andreas Wijk, Daniel Lindström eller Per Nilsson men det ska väl gå ändå hade jag tänkt. Upplägget är mycket enkelt, 1 inlägg om dagen som har något med mode att göra. Antingen en inspirationskälla, någon ny trend, något nytt plagg jag har köpt (detta kommer ske väldigt sällan känner jag då plånboken kunde vart fetare), eller ja vad som helst egentligen.

Börjar väl då med att hålla med alla modenördar och experter därute och instämmer i att våren och sommarens absoult snyggaste plagg är, jeansskjortan. För ynka 249 kr (god bless H&M) har jag själv också införskaffat mig en sådan och är ytterst nöjd!



Funderar att trixa och fixa lite med den men då mina syslöjdskunskaper stannade vid ett knappt G
får vi se hur det blir med den saken.

/egget

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEEEEY! LÄTT att jag kommer läsa den nu ju. Jeansskjortan är porr. well done hänkiii.

//C

2010-03-09 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0