Mina favoritplagg

I min garderob då.. Tyvärr har man ju inte att tillgå en oändlig sådan men några godbitar kan man nog plocka fram ur sin egna i alla fall.



Aaaah! Brothers smokingkavaj som de fina herrarna på King magazine har designat.
Den sitter perfekt, grymt snygga slag,
sammet som tyget är känns oerhört lyxigt och fodret är i lila.
En liten detalj som man inte ser direkt men ger ett snyggt helhetsintryck.

Bärs (?) helst som hel smoking då den är snyggast så men går även att matcha med par vanliga byxor och får anses vara ett av mina favoritplagg, även om jag inte använder den alltför ofta.
Men ett perfekt plagg om man vill klä upp sig lite och känna sig extra fin!

/egget

Kommentarer
Postat av: B

Jag gillar bärs !

2010-03-13 @ 18:18:22
Postat av: Rebecca

har du en modeblogg nu häääänkyyyy?;)

2010-05-09 @ 22:46:17
URL: http://rebeccaheriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du en modeblogg nu häääänkyyyy?;)

2010-05-09 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0