JJ med i All-Star Rookies, och Cavs imponerar



Som första svensk i NBAs historia slog sig Jonas Jerebko även in i All-Star laget för rookies, det är sällan skådat att en kille draftad 39a tar sig in bland de 9 bästa redan första året. Mäktigt anser jag!

Tyvärr verkar de inte bli något slutspel för JJ då hans detroit inte är bra för tillfället. Ny torsk inatt med runt 30 poäng.

Ett lag som imponerar är mitt Cavs! Ny seger inatt mot Indiana Pacers med 94-73 och King MVP James imponerade med 2 mäktiga blockningar, lägg därtill 22 poäng, 9 rebounds och 13 assist. Jag la 50 kr på Cavs till oddset 1,40, som hittat anser jag och så blev det.

Härnäst möter Cavs LA Clippers på hemmaplan, lita på att 1an kommer sitta på tipskuponen även då.

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0