Fredag!

Hade en avslappnad och skön kväll igår, man orkar andå inte göra mycket när man jobbat hela dagen. Käkade en delikat måltid med nicke, reynir och frankie, därefter drog vi till mig med sällskap av allan och agge. Vi såg på sommaren med göran! Som är en riktig kung film! Mycket garv med citat som "tjena linnea, de va hingsten från stallet" och "kan du hålla käften tingeling!!"

Sen blev de lite strö tittande på Tv ett tag innan jag drog iväg och hämtade Jonna på nån fest i knoppen, jag lät henne slira runt som ett proffs på Korsnäs gummi för första gången, riktigt kul faktiskt. Sen bjöds jag på te och vi pratade nån timme innan jag åkte hem och gjorde sängen! bra kväll!

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0