Xoxo

Eftersom vi skrapat ihop en del läsare så vore det kul och veta vilka ni är, förutom dem vi redan känner. Så om ni har lust får ni jättegärna bara skriva vad ni heter och hur gamla ni är och gärna länka till eran blogg, om ni har någon så vi får läsa lite om er. Helt frivilligt såklart, det vore bara kul och se!



Mina burgare till lunch, stört gott!

Som sagt, inväntar Mammas pojkar och Inlåst som blir min underhållning för kvällen.
Helgen då, blir lugnt i alla fall. För 3:e (!) helgen i rad, satsar stenhårt på att bli helt frisk!

Vad ska ni göra?

/Egget


Kommentarer
Postat av: olivia

sluta försök göra frisco burgare, du kan inte :) inte lika bra som oss

2009-10-15 @ 17:15:38
URL: http://bwdc.blogg.se/
Postat av: adde

farligt likt gustaf ollas börjare på hans blogg;)

2009-10-15 @ 17:59:28
Postat av: Alexandra Nilsson

jag läser eran bara för att jag är känd

2009-10-15 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0