Väntar spänt på vårat lag



Idag känns det som att de avgörs, både jag och henke är stora fans av Hammarby i fotbollsallsvenskan. Laget ligger sist i år vilket könns mycket tungt då laget varit med i toppen se senaste 10 åren, redan förra året kunde man se lite försämring men i år är det katastrof. En storklubb som Hammarby får bara inte åka ur om allsvenskan ska öka i status. Jag vet att mitt intresse för allsvenskan kommer rasa betydligt om de händer. Då blev plötsligt Superettan väldigt intressant. Jag vet att Henke delar min åsikt i den frågan.

Så just nu håller vi andan för vårat kära lag i matchen mot Brommapojkarna, tre poäng är ett måste!

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0