Vafan händer i helgen då?

Jag har fan ingen aning om vad jag ska hitta på, har lamnat de flesta förslag öppna så vi får se vad det blir! Hade tänkt avstå alkohol i helgen då jag fortfarande inte hämtat mig sen förra helgen, eller jag har hämtat mig men tanken på sprit av alla dess slag får mig att vilja avstå så jag gör nog så!



Igår hände nåt fruktansvärt tragiskt, nämligen att Hammrby som jag alltid följt och hållt på åkt ur Allsvenskan, kändes väntat men ändå riktigt tråkigt, nu blev plötsligt Allsvenskan lika intressant som att kolla på "våra bästa år" på en lördagkväll. Vilket är tråkigt, istället får man följa Superettan 100% men men sånt händer, kanske kommer vi tillbaka och blir starkare än någonsin! Nåt måste ju hända och nu har det hänt, jag tror på en topplacering i Allsvenskan om ca 3-5 år för Bajen, söder bröder glöder!

/Stoor

Kommentarer
Postat av: Anonym

baj, baj Bajen

2009-10-29 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0