Tjena! Följ oss i den nya sköna framtida bloggen, häng med!

Fattiga framtidsmän är nu startad! Välkommna! Killen bakom tangentborget heter Johan Stoor. Jag och min goda kollega Henrik Malmberg fick idén att starta en blogg genom att Henrik låg på mig och tyckte att vi borde fixa en, så vi gjorde det, idag. Namnet syboliserar oss själva lite. Vi har precis gått ur skolan redo att ta över världen, upptäcka allt som går att upptäcka. Vi har många år framför oss! Jag är 19 år och bor i Falun. Gick på Lugnetskolan med inriktning idrott. Detsamma gjorde Henke vilket gjorde att vi sitter här nu idag. Vi spelade även hockey som små, jag slutade till slut och la all kraft på fotboll istället, medan han fortsatte och därav hamnade vi i samma klass. Just nu jobbar jag som fastighetsskötare och trivs med jobbet, men en dag ska jag vidga mina vyer och utbilda mig till något riktigt bra och något jag brinner för. Mina intressen är många men för att göra det kort så delar jag upp de i kategorier: Sport, spel, mode, underhållning (från fester till resor till tv serier), och mycket allmäna saker som dyker upp i livet. Detta och en hel del mer är vad bloggen kommer att handla om. Vi hoppas kunna underhålla er så mycket som möjligt och göra våran blogg till en riktigt bra blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0