Tisdag innebär nya serier!

När Henke mm roar sig på stan i stort sätt varje dag, får jag hitta på egna sysselsättningar när jag är hemkommen från jobbet. Antingen jobbar vännerna eller går i skolan, eller så är dom arbetslösa och orkar inte hitta på någonting när jag väl slutat.

Idag är en sån dag! Tisdag betyder att de flesta serier visar sina avsnitt i USA vilket gör att jag kan roa mig med det en stor del av tisdagen. Är väldigt sliten idag och helgen som var har satt sina spår.. nästa helg blir det defenitivt inge alkohol eller klubben/slittan/etage vad man nu vill kalla det. Det får helt enkelt bli en riktigt lugn helg, det bestämmer jag redan nu.

Jag letar febrilt efter en kamera så även jag kan visa bilder som Henke galant visade i tidigare inlägg, men just nu har jag ingen så de får bli text istället, tråkigt nog.

Samtidigt ville jag passa på att fråga er om det är något ämne ni vill att jag skriver om framöver, så att läsningen blir lite mer intressant? till sist vill jag önska alla en trevlig dag/kväll!

/Signerat Stoor

Kommentarer
Postat av: Bob

Ränteläget i USA, nedskärningar inom offentlig sektor och Israel-Palestina konfliken vore intressant.

2009-10-06 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0