Sliten Måndag, och en Söndags rewiew

Gårdagen var en av de värsta bakisdagarna jag haft, mådde illa nästan hela dagen och bara låg i sängen. Men de hade man väl förtjänat, dock var det ganska skönt att just inte göra någonting!

Men idag mådde jag fortsatt dåligt vilket inte gillades. Jag var trött och va inte den gladaste personen på jobbet, åt ute med Farsan igen på jobbet, tog en pasta vilket var ett steg i rätt riktning när de gäller kosten!

Dagen blir nog lugn, kanske bär det av på något jag vet inte. Just nu är det bara skönt att känna att man klarat Måndagen. Om 4 dagar är det helg, vilket känna optimistiskt men jävligt skönt att säga!

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0