Ny förbundskapten tack

De flesta man träffade efter matchen skrek avgå Lagerbäck! Nu pallar jag heller inte mer, han ska bara avgå! Jag tror jag får en stor del av folket med mig!

Sveriges otroligt tråkiga spelstil med för många föredettingar gör mig förbannad framför TV rutan! Just själva spelet gör att jag vill därifrån, tack vare att jag verkligen håller på Sverige vill jag ha med dom till VM, men bara därför. Jag vill se ett Sverige som U21 spelar. Därför vill jag ha in 3-4 spelare till från denna truppen + de som redan finns. Spela roll om vi missar ett EM 12, det blir fan så mycket roligare att titta under kvalet och under VM 14 där Sverige kommer att vara om vi agerar nu!

In med Wernbloom på mitten, Bajrami på kanten, G Svensson som grundpelare på mitten, En fröjdig ytterback a la Emil Johansson/Martin Olsson/Mikael Lustig.

Och in med Hasse Backe/Jörgen Lennartsson/Svennis som Förbundskapten med en vass vapendragare vid sin sida! Ge oss underhållning nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0