LB 23 is back!



Nyss hemkommen från jobbet gick jag in på nba.com och såg att mitt lag Cleveland Cavaliers är tillbaka i säsong efter ett långt uppehåll. Detta betyder att jag nu kan börja se högklassig basket med världens kanske bästa och coolaste idrottare LeBron James, känd som LB 23. I nattens "pre season" match slog man Charlotte Bobcats med 92-87 och laget ser lovande ut inför säsongen! Främste utmanare till "the ring" alltså mästerskapet är Henkes lag LA Lakers, så det blir en hel del käftande om vem som är bäst när det väl drar igång!

Jag är iaf mycket glad över att kunna titta och njuta av den sport jag verkligen skulle vilja vara kung på! Desvärre är jag inte det, så man får göra det bästa av situationen och titta på stjärnorna istället!

LB 23

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0