John Blund

Sitter här och funderar på om det inte är sängdags redan, känns lite sådär med tanke på att klockan är 11 och det är lördag. Borde egentligen trycka på "I gotta feelin" och tagga för slittan, men men.

Kanske ska köra ett litet musiktips när man ändå skriver: http://www.youtube.com/watch?v=YDJzB75xx0I&translated=1 Ni får ursäkta att det inte kommer upp en snygg youtube-grej men är väl inte så jävla haj på det här direkt så vi kör ändå. Låten heter "Thank you for nothing" med Kleerup!

Jag förväntar mig ett redigt fylle-inlägg sen Stoor bara så du vet! Om jag inte har någon morgonläsning imorgon bitti är jag grymt besviken.

/Egget


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ju alltid hjälpa er med sånt. jag har bloggat ett tag ni vet ;) hahaha



nu har ni iaf fått en läsare, en viktig jävel.



hade!

2009-10-04 @ 01:32:52
URL: http://chaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0