Is it just me?

Mat är ju ett stort intresse, såklart det är ju gott! Dock verkar jag vara ensam vad gäller en viss del av själva ätandet. Jag frågade runt i min familj om dem gjorde såhär och det gjorde dem inte. Tänkte därför höra med er.

När jag äter måste jag ha en perfekt blandning av allt på gaffeln innan den åker in i munnen. För att ge ett exempel så ni förstår: Jag äter potatisgratäng, en saftig köttbit med bea. Då måste jag alltid lägga på en viss mängd potatisgratäng, för att sedan lägga på samma mängd kött och sedan samma mängd bea. Först då kan gaffeln förflytta sig till min mun och jag kan avnjuta maten. Jag kan t ex inte lägga på potatisgratäng, stoppa in i munnen, lägga på kött, stoppa in i munnen och sen på med bea och in i munnen. Allt måste ske samtidigt och i harmoni!

Är det bara jag som äter såhär?



/Egget

Kommentarer
Postat av: Stig

då är vi två.

2009-10-07 @ 15:15:22
Postat av: Anonym

klart man äter så, det är ju godast då!

2009-10-07 @ 15:27:13
Postat av: K.S

Den här bloggen är för snäll! Mindre mat och mer smutskastning! :D:D

2009-10-07 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0