Inredning!?

Igår va jag hos Malin som för några månader sen flyttade hemifrån, hon har alltså en helt egen bostadsrätt, tror de är en sån iaf. Hon är den första jag känner i min ålder som har skaffat eget, och de fick mig att bli sugen på att också skaffa eget rätt snart i framtiden. Lägenheten hon har är en stor 1a och cool på sitt sätt, vilket har gjort mig insperarad.

Så igår när jag och några till var där hittade jag en IKEA katalog, lutade mig bakåt för att skumma igenom den lite, och blev än mer sugen på att skaffa eget, schyssta möbler osv fanns i katalogen och jag fick direkt en idé om hur jag "typ" ville ha de. De återstår att se när man väl flyttar men jag har börjat insett att de är rätt kul att tänka och börja mixtra sitt framtida boende! De återstår att se när de händer..

/Stoor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0