Helg och allt vad de innebär!

Satt i en traktor för ca 2 timmar sen och bara längtade till halv 4 då jag får åka hem och ta en välbehövlig vila (Väldigt kul att köra traktor btw). Nu är jag hemma och funderar vad som komma skall, idol av nåt slag hade jag väl tänkt mig, återstår att se var. FIFA turnering grabbar?! Jag tycker då de.

Träffade lite oväntat Svenne i börlänge centrum idag, lite halvt sliten gick han knallande då jag körde förbi. Tydligen går det att festa loss rejält på en Torsdag också! Kanske ska prova det nån gång? Även han föreslog FIFA turnering så de ska fan bli av! Annras blir de mest att vila upp sig med en del sömn. Pål ville ta några öl imorgon efter den stora matchen, men vi får se om det blir av!

Nu blir de till att duscha av sig och planera kvällen!

LB23 /Stoor

Kommentarer
Postat av: boris

Svenne är en idol. Han är en kung.

2009-10-09 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0