Godmorgon!

Morgonkaffet är bryggt och livet som arbetslös är rätt soft ibland måste jag erkänna. Till skillnad från Stoor som gick upp 05:20 idag för att pallra sig till jobbet så steg jag upp för en halvtimme sen och avnjuter nu kaffet.
Har faktiskt lite ärenden jag lär göra idag, bland annat hade jag tänkt hälsa på Stoor på jobbet så ni får se hur han ser ut in action så att säga.

Sen vill jag bara tacka för den positiva feedbacken och kommentarer vi fått än så länge! Verkligen jättekul och inspirerande. Henrik Malmberg gillar detta, som det hade stått på Fejjan.

Kan väl bjuda tillbaka lite när ni är så snälla och bjuder på lite skratt på måndagsmorgonen.

http://www.youtube.com/watch?v=V5Z_ZducwbQ&translated=1

Louis CK!

Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0