Gårdagen

Allt började med en trevlig förfest hos Kroon. Mycket kul folk och god stämning! Allt började bra, men sen när själva mittpunkten Etage skulle blanda sig i min kväll spårade det ur. Ett 15 minuters beskök på toaletten va de jag klarade av, betalade 100 kr för en knapp kvart, jag kände att jag inte orkade mer. Så jag drog.

Väl vid busshållsplatsen träffade jag Reynir som jobbat, han hade tydligen stått brevid mig länge utan att vi märkte varann. Han hade sett mig må skit, och jag lämnade några spår efter mig på hållplatsen.

Jag lyckades missa bussen på grund av att jag inte hade lösa pengar utan fick gå och ta ut, så jag gick till grand hållplatsen istället, väl där somnade(!) jag och missade bussen, vaknade sedan upp och ringde reynir för att kolla om jag missat bussen, de hade jag gjort, han var redan hemma. Så jag somnade om och väntade på nästa buss. Tog den och träffade farsan och Annelie, och tog mig tryggt hem. 

/Stoor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0