Fredag natt!

Sitter här med Henke, Pål, Adde och Pata på grand hemma hos mig och bara chillar. De va tänkt att de skulle vara FIFA turnering men min TV ville annat, vi såg på Idol istället och både jag och Henke delade åsikten att Tove var bäst! Jäkla cool tjej!

Imorgon blir det att de Sverige-Danmark, förmodligen på klubben/Etage men vi får se!

En ny bar vid namn Dribblers har öppnat nu här i Falun, speciellt med den är väl att det är 18års gräns istället för stabila 22 som bland annat Pitchers kan ha. Det blir att testa vingarna på den någon helg!

Allra sist vill jag tacka alla som besökt våran blogg idag och alla andra dagar, vi har haft många läsare idag och är mycket glada över detta! Ge oss gärna tips om vad NI vill ha med i bloggen, så blir det roligare att läsa och skriva!

See you out!

/Stoor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0