Först var jag skeptisk, nu är det riktigt riktigt bra!



Jag har en polare vid namn Jon som flyttat ner till Linköping för studier, och som vi kanske hälsar på om några veckor. Den grabben tjatade på mig om att se serien "Gossip Girl" som gick på 5an. Han berättade sin beundran för en av karaktärerna vid namn "Chuck Bass". Från en början lyssnade jag inte ens på Jon, jag sa bara att serien verkade kass och att jag aldrig skulle följa den som han gjorde. Jag var väldigt skeptisk till serien till en början. Men sen en dag när jag uppenbarligen hade mycket tid över, lånade jag en box och gav det en chans. Nu några månader senare är jag fast, och speciellt för Chuck Bass som jag anser är själva kungen i serien. Hans klädstil är väldigt "stek" så att säga, vilket gör mig inspererad att ta kavajen till klubben istället för en T-Shirt som kanske är vanligare.

Den stilen de flesta har och framförallt den livsstilen de lever känns så mycket mer intressant än den jag lever i idag. Det händer mycket mer, och de har såklart en stor frihet i att ha mycket pengar men ändå. Serien har fått mig att vilja besöka New York mer än tidigare. Och jag längtar varje vecka efter ett nytt avsnitt jag kan kolla på.
Så såhär i efterhand kan jag bara tacka Jon för tipset även om jag stretade imot en hel del i början.

Till er som inte följer serien kan jag bara tipsa er att börja kolla, för den är värd en chans!

/Stoor

Kommentarer
Postat av: Jon Hedström

Vad glad jag blir att du äntligen tagit ditt förnuft till fånga;D nytt avsnitt imorgon !!

2009-10-05 @ 19:14:55
Postat av: Stoor

haha ja jag med! måste ju säga att chuck är kungen i serien som du sa! ja de blir skönt

2009-10-05 @ 19:35:33
Postat av: jonna

Haha Johan, du och alla dina serier.. :)

2009-10-05 @ 23:35:27
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: Stoor

Har man inga kompisar så får man ju roa sig själv!

2009-10-06 @ 16:15:56
Postat av: karolin

gossip girl, ed westwick <3333333 hihihihgrr

2009-10-06 @ 19:48:31
URL: http://karolinappelqvist.blogg.se/
Postat av: karo

mogen kommentar, men jag va tvungen okej? ;D hahah(A)

2009-10-06 @ 19:48:54
URL: http://karolinappelqvist.blogg.se/
Postat av: Stoor

haha, kul att du hrm gillar han;)

2009-10-07 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0