En måndag avklarad!

Som vanligt steg jag upp kl 05:20 som Henke nämnde i tidigare inlägg, för att ta mig till Borlänge för att jobba. Väl där hade jag en tuff första del på jobbet och en arbetskamrat frågade om jag var "full" fortfarande. Men den enkla förklaringen var att jag helt enkelt var förbannat trött och ögonen rann efter att ha tillägnat en hel del tid ute i knappa minusgrader på morgonen.

När väl Henke hälsade på var jag ute på ett relativt lugnt och skönt jobb, mätaravläsning kallas det, vilket kan vara ganska avkopplande efter lunch. Han åkte sedan iväg för att söka ytterligare jobb, nu håller man tummarna för att han ska få ett, han om nån är värd ett jobb efter allt slit!

Samtidigt vill även jag passa på att tacka er läsare för att ni följer våran blogg och vi blir jätteglada över den positiva feedback vi fått hittils! Skitkul!

Och så vill jag bjuda på en låt som fick sin fart när vi reste till Bulgarien, de flesta av er har säkert hört den, men för de som missat denna partylåt bör trycka på länken!

http://www.youtube.com/watch?v=f_2rrxONlLo

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0