En lördag för mig!

Dagen har börjat bra, mendans min kollega tyvärr är sjuk, så sitter jag i morgonrocken med Joel och njuter av livet, det vankas utgång ikväll och drinkarna (piggelindrinkar) börjar blandas. Fotboll på tv gör det inte sämre, synd bara att TV4 inte visar Hammarby-BP som för mig är klart mycket intressantare då mitt Bajen ligger risigt till. Klockan är lite efter 4 och jag känner att kvällen kan bli något riktigt bra.

För er som inte vet har vi en gästbloggare i Mr Z. Han presenterar sig i detta inlägg genom ett speldrag.

Ensam hemma gör saken ännu mer avkopplande, nu blir det soffan med polarna och allmänt njuta av dagen. Vi ses!


Dagens speltips idag är Bordaux borta mot St:Etiene till 1,80 för seger till Bordaux.
Laget imponerar i franska ligan och bör vinna borta, bra odds!

Dagens drag från gästbloggaren Mr Z: Två nyinflyttade öbor räcker inte för Tenerife det blir ändå torsk mot Deportivo. Dagens drag: Deportivo till 2,60.

/ Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0