En irriterad Stoor

Dagen eller rättare sätt veckan har inte varit någon höjdare för mig, de mesta har gått fel på nått sätt, när jag har varit som mest irriterad och trött så slår jag i typ lilltårn i tröskeln eller så kommer minsta syrran och drygar sig på sitt speciella sätt. Idag var en sådan dag:

Jag hade blivit tillsagd att sätta upp en stor skylt på jobbet för några veckor sen. De har dragit ut på tiden men idag skulle jag till slut göra klart allt och släppa en tyngd på axeln. Vad händer då? jo borrmaskinens batteri tar slut direkt, plockar fram reserv batteriet och inser att även det var slut. Då började jag bli riktigt matt då ett kommande möte på eftermiddagen låg till hand och jag hade bråttom, jag hann såklart inte klart med skylten utan fick åka till mötet...

Ett möte som gick över 40 minuter på arbetstiden, trött och grinig som jag va gjorde att jag inte fick in mycket i huvudet. Vilket i sin tur gjorde allt meningslöst.

En trött dag med andra ord, de kanske vänder i helgen?

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0