Dags för ännu en vecka i vardagen

Jag sitter nu här och väntar ut helgens sista timmar, dagen har varit väldigt lugn och skön. Efter att ha hämtat pappa med sällskap från tåget har dagen mestadels handlat om tv sittande och dator.

Men imorgon är det återigen tillbaka till verkligheten, jobbet väntar och en ny Måndag hägrar. Veckorna bara försvinner, det är helt sjukt. Och för att inte tala om helgerna, det kändes nyss som att jag satt i bilen på väg hem från jobbet i Fredags och längtade till helgens aktiviteter. Men men de är bara att köra på och göra något minnesvärt av varje helg.

Till sist vill jag hälsa Henke att krya på sig efter sin tuffa period av ständig sjukdom!

Tack för mig, hej! /Stoor

Kommentarer
Postat av: mikkis

SOM JAG GILLAR ERAN BLOGG GRABBAR!!:):)

2009-10-04 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0