Då åker vi!

Ja som ni förstår är jag den andra halvan i den här bloggen, Henrik då, även kallad Egget men det är en lång historia som jag kanske drar lite senare. Jag tyckte att Stoor skötte presentationen av bloggen ypperligt och har väl egentligen inte så mycket att tillägga mer än att det ska bli och se vad skutan ber åt för håll.

Bloggen i sig kommer handla om det mesta, allt från lördagens besök på "Slittan" aka etage till vilken kaffesort jag drack imorse. Det sista lät kanske mindre intressant men jag hoppas vi kommer kunna underhålla er med annat också.

Sen får ni ursäkta vad gäller designen på bloggen men allteftersom kommer vi att fixa den och även tillge er bilder på respektive framtidsman!

Stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0