Barcas förlust



Hade jag spelat 100 kr på Rubin Kazan hade jag varit ca 2000 kr rikare nu, vad är oddsen att dom vinner liksom? tydligen 20 gånger pengarna.

1-2 i en match där som vanligt Barca dominerade, Kazan var farliga i sina kontringar, mendan Barca bara rullade på. Ingen verkade bry sig om dom skulle vinna eller inte. Och jag är verkligen inte orolig över ett missat avancemang, de fixar dom enkelt. De var de här som behövdes, en stor "motgång" om man ens kan kalla de en motgång. Nu kan man vänta sig ett Barca som kör över sina motståndare igen, väckarklockan har ringt. It´s showtime!

Måste även tillägga att jag hållit på Barcelona sedan 1996, så jag är inte en av dom som håller på dom pga zlatan.

/Stoor


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser ut som eddie, hahaha

2009-10-23 @ 07:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0