Trött

Gudarns vad jag är upptagen känns det som. Eller jobbet tar ju en stor del av dagen sen är det liksom inte så mycket kvar av dagen och eftersom jag äntligen kommit igång med gymmandet så blir det än mindre tid till own-time och bloggen. Kunna mobilblogga vore guldvärt men jag gillar min nuvarande telefon från 96'. Sen lär jag ju underhålla cpet, fast det gillar jag ju så ska inte klaga över det, tvärtom. Nej man lär väl lägga sig med tanke på den kristligt tidiga uppstigning imorgon.

/egget


Kommentarer
Postat av: tard

åh du är så fantastiskt gullig när du kallar mig cpet, det gillar jag iaf bäst av mina smeknamn....................

2009-11-17 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0