Jag hittade gymmet igen

Utan träning sen i början av September har inte hänt sen tidiga år i mitt liv. Har alltid tränat flera gånger i veckan utan att tänka på hur mycket jag har tränat. Nu när jag har haft 2 månader av ren lathet har allt försvunnit, ingen kondition, ingen styrka, ingen struktur.

Men nu efter en hel del tjat från bland annat Henke har jag börjat gymma igen. Efter första passet fick jag grym träningsvärk att jag inte kunnat gått raklång, smärtan i magen var otrolig vilket gjorde att jag knappt kunde jobba. Sjukt dåligt av mig måste jag säga, snacka om att ha gått ner sig.

Idag hörde Pål av sig och vi körde en gymvända för nån timme sen. Denna gång kändes det bättre och det var roligare. Nu känns de peppande att gå till gymmet och på Onsdag blir det nog en vända till!

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0