Helgen då?

Helgen som varit har varit lugn och skön.

I fredags såg jag idol med Jonna och tog det som sagt lugnt, kul att se henne!

I lördags vaknade jag upp runt halv 12 och hann knappt vakna innan jag åkte till pizzerian för en frukost med ett gäng grabbar, satt där ett tag för att sen dra oss till stan. Medan dom senare drog och lirade Laser Doom åkte jag och lirade Tv spel samt såg Barcelona matchen hos MJ, de andra drack öl och fortsätte kvällen till Rådhus? Henke har nog mer detaljerad info. Jag däremot försökte lira lite gamla FM osv. Även det en lugn kväll som sagt.

Nu väntar Söndagagen. Den brukar vara hemsk, men idag går jag in med en positiv inställning och hoppas den blir bra!¨

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0