Halvlek i El Clasicó



Jag ligger spänd i sängen och avnjuter världens största match mellan Barcelona och Real Madrid på Camp Nou. Mitt lag Barcelona har stundtals stora problem i denna match, man kommer inte riktigt till farliga chanser. Mycket tack vare Reals höga och aggesiva press. Samtidigt har Real kontrat på Barca och skapat två riktigt heta chanser, tacka Valdes och Puyol för att dessa inte blev mål. Men som sagt 0-0 i paus.

Jag vill se mer fart och ännu aggresivare Barcelona, byt in Zlatan i 60e minuten för att få in mer tyngd i luftrummet. Utmana Arbeloa och Albiol som har gula kort, utmana Reals vänsterkant ännu mer, där är dom svaga.

Nu vill jag se ett tidigt mål från Barca, får vi de slutar matchen 2-0.

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0