Forts. Entourage

Jaha, jag hade liksom tänkt att säsong 1 och 2 av serien skulle underhålla mig under hela min tid jag skulle vara hemma efter operationen. Tur att det inte blev någon operation! Har liksom kollat klart på 2 säsonger idag, och då har jag inte nött avsnitten i sträck ens. Och jag skulle vart hemma i en vecka, nästan två hur skulle det ha gått?
Nu lär jag köpa säsong 3 och 4 och ja hur många säsonger det nu finns, sjukt beroende är det. Har alltid haft svårt för att verkligen sätta mig ner och beta av en serie sådär men med Entourage är det svårt att lägga det ifrån sig.

Ari Gold for president!

Juste, spännande möte med överläkaren som ställde in min operation imorgon. Känner mig frisk så ska bli "kul" och se vad han har att säga, om han säger "ingen infektion" så betyder det en sak... träääääääääning! Känns lite nördigt att säga att det men testa 5 månader utan det så ska du se att det är myrornas krig i benen.

Oj, långt inlägg det här blev det då, ska inte plåga er mer!

Sleep tight!



Inte riktigt lika skön som hennes tidigare, but still, It's Gaga.

/Egget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0