2 kilo extra

Så jävla tjock.. Har precis käkat china-thai med syster och mor eftersom det är min födelsedag idag och herregud vad mätt man blir då, farligt.

Träningsvärken är ju grotesk sen första gympasset men det blir väl bättre så småningom.

Jobbet rullar på tycker jag, liite tungt är det att stiga upp men efter det rullar dagarna på rätt bra tycker. Kan bli en hel del slit framöver, snöröjnings-jouren drar igång ihelgen. Om det blir mycket snö får jag nog räkna med att ha jobbat minst en timme när klockan slår 05.20 och det i vanliga fall är uppstigning. Men det är pengar och det är väl något man är i smått behov av så!

Måste försöka bli roligare på bloggen, kanske kan köra "Min dag i bilder @work?"
Stoor, ställer du upp?

/Egget

Kommentarer
Postat av: Stoor

DVD;)

2009-11-11 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0