Nära krocken upplevelse!

Dagens väder gjorde dagen till en rolig men samtidigt livsfarlig dag. Årets första riktiga snöfall och ishalka gjorde att min bil blev "på glid". Däcken är usla, min koncentration när jag kör på jobbet är usel osv. Tänker på 100 saker samtidigt och går det desutom förbi nån intressant tjej är det kört, blicken bort från vägen händer alltför ofta. 

Idag va jag nära att krocka 3 gånger, pga de halkiga underlaget, men man klarade sig och ska vara nöjd över de. 

Henke kom och hälsade på så vi tog en sladdrunda förbi mina kvarter på jobbet och visade runt lita vad som komma skall.

Ikväll blir ögonen återigen fästa vid något intressant. 

/Stoor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0