Kanske den värsta dagen i livet.

Klev upp 10 i 7 efter 4 timmars sömn på sin höjd. Klädd i strumpor och linne vaknade jag av Henkes sms. Jobb väntade och baksmällan hade tagit sin början. Väl på jobbet började det bra i min lilla holder jag åker runt i. Men sedan började det snöa och allt jag plogat var oplogat efter nån timme, frustrationen spred sig och tröttheten kom sakta. Helt slut, folk i vägen som inte fattade att man ska flytta sig från en plog. Allt gick snett och inte ens tankarna om gårdagen gjorde det bättre.

En ljusning på dagen var dock MJs samtal runt 9 tiden då han berättade lite om kvällen, han var på väg hem genom en ´"walk of shame".

Nu tar vi nya tag och laddar inför nyår!

/Stoor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0