Julen är redan jobbig

Mycket slit med julklappar hit och dit, mat och mycket folk väntas. Redan nu 16 st i huset, 5 till väntas imorgon. Denna stress är olidlig men samtidigt charmig, men jag har valt att glida åt sidan och tillbringar hellre min tid idag med er mina vänner! Ensam i mitt rum i sängen med min laptop i högsta hugg, längtan till morgondagen är inte lika stor som för några år sedan, man börjar bli gammal.

Juldagen är mer min stil, det blir utgågng om inget oförutsett händer med vädret, det skall tydligen bara snö på söndag, och tur är väl det. Bord bokat på klubben med Mr Malmberg som ägare. Alkoholen lär bli att ta till verka och kvällen hoppas jag blir grym!

Stoor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0