Idol

Skönt att ha en blogg så man kan skriva av sig lite.. För det första var det ofattbart att Erik fick sjunga igen, driver ni? Killen är ju bättre på exakt alla punkter! Skönt att ha han i final för den vinner han, å andra sidan kanske det är nå dåligt? Jag menar se hur det gått för andra vinnare av idol och se hur det gått för tvåorna. Men men, det är nästa vecka det.

Kan hålla med om att Tove inte var nå jättebra idag men det hela börjar ju med låtarna. Calle får sjunga sin absoluta favoritlåt, killen har till och med spelat in låten tidigare och han sjöng den i sin audition för Idol, jag menar killen är ju för fan den här låten! + att det är en klassiker, vem fan gillar inte "Walking in Memphis" liksom? Vilken låt får Tove då, jo Kylie Minogue's "Can't get you out of my head".. Vem fan gillar den? Det är ju en av de sämsta låtarna jag hört i hela mitt liv. Hatar den något så innerligt. Och sen säger Bagge innan att det är en svår låt för att den är lite intim och svår att förmedla till en stor publik. Ja och så ger dom "Walking in Memphis"  till Calle som vem som helst skulle kunna dra av på en stadio och den skulle ju rocka.

Sen vet jag inte vad för folk som gillar Calle? Kan inte sticka under stolen med att killen sjunger bra, fast tyckte inte det var särskilt bra idag men, hur fan rör sig killen? Glömde han skita innan eller? Använder han botox? Gillar han "Jokern" i Batman eller? Stel som fan när han rör sig, ser ut att ha ont när han sjunger.. Vem vill se han på scen liksom? Så jävla obekväm kille!

Aja Erik tar hem det ändå nästa vecka så och så sätter vi några ord som beskriver det:

Inga konstigheter.


/egget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0